مبدا خیزش های اسلامی منطقه، انقلاب اسلامی است
نوشته شده توسط : swot

سرتیپ ' اسماعیل قاآنی ' روز چهارشنبه در همایش انقلاب و بیداری اسلامی در دانشگاه تبریز، افزود: انقلاب ما با داشتن تمام معیارهای یك حكومت الهی از قبیل ظلم ستیزی، عدالت طلبی، استقلال و آزادخواهی توانسته با حكومت بر دلها، در برابر هجمه ها و تهدیدهای بی وقفه دشمنان ایستادگی و سمبل مقاومت كشور های منطقه باشد.

وی، با بیان اینكه امام خمینی(ره) با هدف احیای اسلام و با اتكا به خداوند متعال، ائمه معصومین(ع) و بدون كمك گرفتن از دیگر كشورها توانست این انقلاب را به پیروزی برساند، افزود: امام راحل با این حركت به همه ملت های آزاده و مسلمان ثابت كردند كه در صورت شناخت خود و توكل به خداوند می توان در همه عرصه ها موفق و سربلند شد.

قاآنی گفت: علت اینكه انقلاب ما تمام قدرت های بزرگ و استكبار جهانی را نگران كرده، این است كه ما همواره در راه حقیقت و راستی قدم برداشته ایم، بطوری كه امام خمینی(ره) در جنگ، با هنر بزرگ خویش همه این تهدیدها را تبدیل به فرصت، افتخار، سربلندی و عزت كردند.

رییس دانشگاه تبریز نیز در این همایش، تشكیل نظام جمهوری اسلامی ایران، تكیه نمودن بر اصل ولایت فقیه، بازگشت مردم به هویت اصلی خویش و تشكیل سپاه و نیروی مقاومت بسیج را از جمله مهم ترین اقدامات امام خمینی(ره) در سیر انقلاب اسلامی تا پیروزی نهایی آن بیان كرد.

محمدتقی علوی افزود: ملت ایران همیشه به داشتن چنین نیروهای متدین كه فرزندان غیور این مرز و بوم هستند، افتخار نموده و با تمام وجود از آنها حمایت كرده اند.

7236/587





:: برچسب‌ها: بریتانیا , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
گروه طراحان سایت ویرا پارس در تاریخ : 1390/11/13/4 - - گفته است :
مرکز حرفه ای طراحی سایت
طراحی انواع سایت و پورتال ، سئو
حرفه ای و کاربر پسند + مدیریت آسان
www.virapars.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: